HTML

Smiley Faces

2008.06.25. 08:12 | Angelus Novus | Szólj hozzá!

Mazochista hangulatba kerültem a múltkorában, és úgy döntöttem, igénybe veszem a BKV szolgáltatását. Szükség diktálta választásom a 7-es buszcsalád vonalára esett.

Természetesen összejött minden, amiért a közkedvelt közlekedési vállalatot kárhoztatni szokták: a busz késett, legalább tíz percet vártam rá; ennek köszönhetően tömeg volt rajta; mellettem csöves állt; piszok meleg volt (bár még nem kánikula), a légkondi nem működött, pedig új, Volvo márkájú járgányt fogtam ki.

Szenvedtem is meglehetősen, s már épp azon gondolkoztam, hogy leszállok, és jó szokásomhoz híven sétálok inkább, és jó szokásomhoz híven inkább kések kicsit, minthogy ezt akár csak néhány megálló erejéig elviseljem, mikor is pillantásomat az utastájékoztató fényújságra emeltem. Ahol a várt információ (pontos idő, következő megálló, átszállási lehetőségek, ilyesmi) helyett egy smiley volt látható, ilyen, ni: :).

Ami hirtelen eszembe jutott, azt sem papírra, sem képernyőre vetni nem ildomos, legyen elég annyi, hogy szerepeltek benne aprómajmok, egészen pontosan egy taligányi, valamint a BKV, amint épp orálisan elégíti ki az összeset. A következő érzés, ami rám tört, a hirtelen megkönnyebbülés volt. Elképzeltem ugyanis, hogyan érezném magam, ha a hangos utastájékoztatás még mindig működne, és a hangszórókból kéjes röhögés dübörögne.

Ezek után azon kezdtem morfondírozni, hogy ugyebár a chates nyelv rendkívül árnyalt, és könnyen lehet, hogy a káröröm fokozatait a BKV egyéb jelekkel is ki tudja fejezni. Nagyjából erre jutottam:

:) – kellemetlen
:D – nagyon kellemetlen
:F – hihetetlenül kellemetlen
LOL – végtelenül kellemetlen
ROTFL – elviselhetetlen
ROTFLMAO – „Szálljatok ki, és toljátok!”

Azt hiszem, majd én is küldök egy üzenetet a BKV-nak, miután csődbement végre, vagy ha sokat idegesít, akkor még előtte…

 

Címkék: chat bkv

A bejegyzés trackback címe:

https://horizont.blog.hu/api/trackback/id/tr40537896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása